Ghostchef ApS
Roskildevej 75, 4300 Holbæk
TLF: 40 14 78 00
CVR: 43600745
E-mail: info@ghostchef.dk
Web: www.ghostchef.dk
1. Generelle oplysninger
Ghostchef tilbyder cateringløsninger til både private og erhverv – herunder frokostordninger, selskabsmad, events og private dining. Alle ordrer og leverancer er underlagt nedenstående betingelser, medmindre andet er skriftligt aftalt.
2. Bestilling
Bestillingsmetode:
Bestillinger modtages via e-mail, telefon eller gennem Ghostchefs online bestillingssystem.
Ved forudbestilling af større selskaber opkræves et depositum på kr. 5.000,-
Bestillingsfrist:
Bestillingsfrister varierer alt efter arrangementets størrelse og type. For mindre leverancer skal bestillinger normalt være afgivet senest 14 dage før levering. Ved større selskaber (bryllup, konfirmationer og lignende) anbefales booking i god tid – gerne flere måneder i forvejen.
3. Betaling
Betalingsmetoder:
Ghostchef modtager betaling via faktura, MobilePay samt gængse betalingskort ved onlinebestilling. Betalingsvilkår aftales individuelt ved bestilling.
Fakturering:
Erhvervskunder modtager faktura via e-mail. Der faktureres bagud med frist på løbende måned + 14 dage.
Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og i danske kroner (DKK).
4. Levering og afhentning
Leveringsområde:
Vi leverer som udgangspunkt på hele Sjælland.
Leveringsbetingelser:
Leveringstidspunkt aftales ved bestilling. Maden leveres klar til servering eller opvarmning afhængigt af arrangementstype.
Leveringsomkostninger:
Leveringsgebyr aftales ved bestilling og afhænger af afstand og ordretype. Ved afhentning på vores adresse Roskildevej 75, 4300 Holbæk fratrækkes levering.
5. Ændringer og afbestilling
Afbestilling og ændringer:
– For selskaber og events: Afbestilling senest 14 dage før levering uden refundering af depositum.
– Ved afbestilling 2–6 dage før, faktureres 50% af den aftalte pris inkl. depositum.
– Ved afbestilling senere end 48 timer før levering, faktureres det fulde beløb inkl. depositum.
Ændringer i kuvertantal eller menu:
Endeligt kuvertantal skal bekræftes senest 5 dage før levering.
6. Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering skal meddeles Ghostchef hurtigst muligt og senest inden for 24 timer efter levering.
Vi bestræber os altid på at finde en løsning.
Der modtages ikke returnering af fødevarer, medmindre der er tale om dokumenteret fejl fra vores side.
7. Fortrydelsesret
Fortrydelsesret bortfalder ved bestilling af fødevarer, som tilberedes efter kundens ønsker og til et bestemt tidspunkt.
Dette gælder f.eks. bestilling af frokostbuffet, selskabsmenuer, receptionsmad m.v., jf. forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 1, jf. § 7, stk. 2, nr. 1.
8. Ansvar og force majeure
Ghostchef tilstræber altid at levere til tiden og i den aftalte kvalitet, men vi forbeholder os retten til ændringer i tilfælde af uforudsete hændelser.
Ghostchef kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser, mangelfulde leverancer eller manglende opfyldelse af aftaler, som skyldes forhold uden for vores rimelige kontrol. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til: sygdom, personalemangel, trafikale forhold, ekstreme vejrforhold, leverandørsvigt, uforudsete tekniske fejl, myndighedspåbud eller force majeure-begivenheder.
I sådanne tilfælde forpligter Ghostchef sig dog til at informere kunden hurtigst muligt og gøre, hvad der er muligt for at minimere gener og finde en tilfredsstillende løsning.
9. Kontakt og kundeservice
Har du spørgsmål til dine handelsbetingelser, levering eller særlige ønsker – kontakt os gerne:
📧 info@ghostchef.dk
📞 +45 40 14 78 00